كامپيوتر، رويايي دوست داشتني من
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

با سلام. اميدوارم از بازديد وبلاگ لذت ببريد. لطفا با بيان نظرات ارزشمند خود ما را در بالا بردن كيفيت وبلاگ ياري فرماييد. من تنها یک چیز می‌دانم و آن اینکه هیچ نمی‌دانم. (سقراط)
موضاعات
Open Source Linux Google AMD Reading بارسلونا Poem بدون شرح Software News آزمایشگاه معماری آزمایشگاه پایگاه داده ها
پیوند وبلاگ
☺☻☹بی حجاب ترین تصاویر ورزش بانوان ایران☺☻☹
ســـوکـــت رایـــانـــه
مشاوره و فروش جزوات پارسه
نت های ایرانی
Computer & Linux & My Dear
فروشگاه اینترنتی بستان
دامنه رایگان
از همه جا
NIMBUZZ & KINGBUZZ
وبلاگي ديگر از مهندس يادگاري
وبلاگ مهندس يادگاري عزيز
زمزمه‌هايي براي دلتنگي (سعيد)
My Dear
كانون رباتيك جوان ايروني
سايت تك ترانه
سايت 98Music
آموزش آهنگسازي
داريوش اقبال
وبلاگ دكتر رحيمي استاد دانشگاه
وبلاگي از مهندس ميرعدلي
گل آقا (ياسين)
اخبار روز
مقالات آموزشي و دانلود نرم افزار هاي کمياب
جديد ترين فيلم‌ها
مرجع اخبار و عكس
بهترين سايت دانلود جهان
لذت خريد اينترنتي
تالار گفتمان Linux كاران اصفهان
وبلاگ توپ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كامپيوتر رويايي دوست داشتني من و آدرس rbm-computer.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
آذر 1392
ارديبهشت 1392
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
سايت فيلم و نرم‌افزار (حميد علي‌پور)
سايت مسعود ابراهيمي (خودم)
وبلاگ دوست داشتني‌ها
وبلاگي ديگر از مهندس يادگاري
وبلاگ مهندس يادگاري عزيز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 1298
بازدید کل : 174352
تعداد مطالب : 270
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2

Alternative content



عيد نوروز پيشاپيش مبارك باد!!!!!!!!!!!!!!!

بوي باران بوي سبزه، بوي خاك

شاخه‌هاي شسته باران خورده پاك

آسمان آبي و ابر سپيد

برگ‌هاي سبز بيد

عطر نرگس، رقص باد

نغمه شوق پرستوهاي شاد

خلوت گرم كبوترهاي مست

نرم نرمك مي‌رسد اينك بهار

خوشبحال روزگار

 


حرف یک مرد

از جدایی‌ها و تنهایی‌هاش که بگذریم...


از نگاه‌هایی که توی وجود دیگری دنبال یه تایید می‌گردن که بگذریم


از چشای خسته‌ای که از بس انتظار کشیدن دیگه سویی ندارن تا کس دیگه‌ای رو ببینن...

 

از خاطراتی که تکرارشون محاله که بگذریم...

 

از این پنجره‌های بسته!

 

از این دیوارای بلند بین آدم‌ها!

 

از این تن‌های سرد و خسته...

 

چیز دیگه‌ای هست که شاید بتونی جبران همه نداشته‌هات بکنیش!

 

دوست من خدایی که بالا سرمونه جبران همه نداشته‌هاست!

 

بسپر دست خودش درستش می‌کنه!


كمك براي يافتن فرد گمشده به وسيله يارانه

به گزارش جنوب نيوز، گمشده‌اي بعد از دوازده سال با دريافت يارانه نقدي پيدا شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

فردي از عشاير روستاي بوشكان از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر كه دوازده سال پيش ناپديد شده بود و خانواده وي پس از سال‌ها جستجو كاملا از پيدا شدن فرزند خود نااميد شده بودند، پس از اينكه مادر پيرش جهت دريافت يارانه به يكي از دفاتر پست بانك مراجعه مي‌كند، شناسنامه فرزند گمشده خود را نيز همراه برده تا شايد وجه يارانه به حساب وي واريز شده باشد، كه متوجه مي‌شوند گمشده در يكي از روستاهاي شهرستان ني‌ريز فارس ساكن و وجه يارانه خود را نيز دريافت كرده است، بلافاصله بستگان نامبرده به آدرسي كه در ثبت اطلاعات خانوار وي ثبت شده بود مراجعه و فرد ناپديد شده را كه ازدواج كرده و داراي دو فرزند نيز بوده با خوشحالي به محل اصلي سكونت خود بر مي‌گردانند.


مشخص شد که اول مرغ به وجود آمد یا تخم مرغ


شاید شما هم تاکنون به این سوال خنده دار اما جالب فکر کرده‌اید که ابتدا مرغ به وجود آمده يا تخم مرغ؟ ظاهرا این نکته ذهن دانشمندان را هم به خود مشغول کرده و آنها را بر آن داشته تا بتوانند با دلایل علمی و منطقی جواب سوال را پیدا کنند.

 

آقای دکتر کوین فریمن از دانشگاه Sheffield به عنوان سخنگوی تیم تحقیقاتی که اعضای آن شامل محققین دانشگاه‌های Sheffield و Warwick می‌باشد، در بیان این نکته می‌گوید: زمانی که مشغول بررسی مراحل تشکیل پوسته تخم مرغ با استفاده از یک ابر رایانه به نام Hector بودیم، دریافتیم که یک پروتئین به نامovocledidin-17  در مرحله تشکیل پوسته تخم مرغ نقش حیاتی دارد.

 

این پروتئین سرعت تشکیل پوسته تخم مرغ را بالا می‌برد و در زمان اتمام واکنش‌های پیدایش، خود بدون تغییر باقی می‌ماند. تشکیل پوسته تخم مرغ بدون وجود این پروتئین غیر ممکن می‌باشد.

 

حالا فکر می‌کنید که این پروتئین در کجا یافت می‌شود؟ بله در بدن مرغ‌ها! پس از این یافته گروه تحقیقاتی به این نتیجه رسیدند که مرغ قبل از تخم مرغ به وجود آمده است.

این دستاورد علمی ذهن عده زیادی را از این مشغله دایمی که ابتدا مرغ به وجود آمده و یا تخم مرغ آزاد کرده است و شاید حالا با فراغت خاطر بیشتری بتوانند نیمرو بخورند. البته ما هم مانند شما می‌دانیم که چنین سوالی از اساس صحیح نیست. اما به هر حال علم برای این سوال هم جواب پیدا کرده است.


بدون شرح


مرور وب در حین رانندگی، معضل جدید تلفن‌های همراه

اخبار اختصاصی سریر سرویس - طبق بررسی انجام شده توسط یکی از شرکت‌های بیمه در ایالات متحده آمریکا، مشخص شد که از هر پنج راننده، یکی در حین رانندگی به مرور و یا سایر کارکردهای مرتبط با شبکه جهانی وب مشغول است. نتیجه‌ای که اگرچه از حیث ماهیت آن چندان نامانوس نیست، اما از نظر ابتلای 20 درصدی رانندگان به این معضل، بسیار نگران کننده و پرسش برانگیز است.

این بررسی که با شرکت 912 راننده و با شرط دارا بودن گواهینامه رانندگی، استفاده از خودرو به مدت حداقل یک ساعت در هفته و دراختیار داشتن یک تلفن همراه با قابلیت اتصال به اینترنت انجام پذیرفت، نشان داد که بیش از 19 درصد شرکت‌کنندگان در حین رانندگی به مرور وب و یا کارکردهای مرتبط با آن مشغول هستند. پنج فعالیت برتر حاضرین در این نظرسنجی عبارتند از:

  • جستجو و دنبال کردن مسیرهای رانندگی
  • مطالعه پست‌های الکترونیکی
  • جستجو و مطالعه موارد مورد علاقه
  • جستجو و استفاده از شبکه‌های اجتماعی
  • نوشتن و ارسال پست الکترونیک

اگرچه اغلب این افراد ادعا کرده‌اند که تنها در زمان‌هایی که پشت چراغ راهنمایی و یا در ترافیک‌های سنگین توقف کرده‌اند به استفاده از شبکه جهانی وب می‌پردازند، اما تصور اینکه در زمان‌های دیگر نیز به استفاده از اینترنت مشغول باشند، چندان دشوار نیست. نکته نگران‌کننده در این بررسی آن است که اغب شرکت‌کنندگان در محدوده سنی 30 سال قرار دارند و این به آن معناست که کاربردهای اینترنتی، چنان در زندگی جامعه جوان آمریکا و بالطبع سایر کشورهای دنیا، نفوذ کرده است که ایشان بدون در نظر گرفتن عواقب ناشی از استفاده  از آن در حین رانندگی - آن هم مرور وب - به این امر اصرار می‌ورزند.

سبحان عطار

 

 


تصویر کیف پولی که دزدگیر دارد/ کیف پول دیجیتالی برای کلافه کردن دزدها

کیف پول بیومتریک ابزاری است که با کمک گرفتن از بدنه مقاوم، سیستم هشدار بی سیم و حسگر اثر انگشت، کوچکترین روزنه امید را بر روی سارقان می بندد.

 

 

اگر بخواهید در دنیای رنگارنگ الکترونیکهای مصرفی به دنبال ابزاری شگفت انگیز باشید، نمونه های متنوعی را خواهید یافت، از ساعتهای چند صد هزار دلاری گرفته تا بلندگوهایی با کیفیت بالا که طرفداران موسیقی را وسوسه می کند، اما در این میان ابزارهای خلاقانه ای که به گونه ای با ایمنی و ارتباطات در ارتباط هستند، محبوبیت بیشتری دارند.
کیف پول بیومتریک شرکت "
دانهیل " یکی از این نمونه ابزارها است، ابزاری که تنها مالکش می تواند آن را باز کرده و از کارایی های آن بهره ببرد.
این محافظ کارتهای اعتباری که جنس بدنه آن از فیبرهای کربنی است را تنها می توان با لمس انگشت مالک آن باز کرد، به بیانی دیگر در بدنه این کیف حسگری قرار گرفته که پیش از صادر کردن مجوز برای باز شدن در کیف، اثر انگشت فرد را ردیابی کرده و سپس در را باز می کند.
 و در عین حال می توان آن را از طریق فناوری
بلوتوث به تلفن همراه اتصال داد، به این شکل هر زمان که کیف پول بیش از 5 متر از مالک آن فاصله بگیرد، آژیر هشدار در گوشی تلفن همراه مالک نواخته خواهد شد.
در این کیف پول گیره اسکناسی فولادی قرار دارد و درون آن از لایه ای چرمی پوشیده شده است، و این لایه ها به گونه ای بر روی هم فشرده شده اند که حتی با استفاده از برنده ترین اجسام نیز نمی توان به درون آن نفوذ کرد.
در واقع این کیف پول پیشرفته با استفاده از فناوری های پیچیده از پولی که درونش قرار داده شده به خوبی محافظت می کند. با این همه قرار گرفتن زیبایی و ایمنی در کنار هم کمی پرهزینه خواهد بود، زیرا قیمت این کیف پول 826 دلار است، شاید کمی بیشتر از پولی که بخواهید درون آن قرار دهید!

ارسال کننده : غزاله پویان
 


آخرین نسخه آزمایشی مرورگر «فایرفاکس۴» منتشر شد

به نقل از پایگاه اینترنتی تک‌اسپات، بنیاد موزیلا آخرین شماره آزمایشی نسخه ۱۲ مرورگر فایرفاکس خود را ارائه کرد.

در نسخه جدید یک سری دیگر از باگ‌ها برطرف شده و در ضمن در تماشای ویدیوها از طریق وب نیز بهبودهایی صورت گرفته است.
نسخه جدید آزمایشی تنها ۳ هفته بعد از انتشار نسخه ۱۱ ارائه شده است و با توجه به شماره این نسخه یعنی ۱۲ انتظار می‌رود نسخه بعدی نسخه کاندیدای انتشار نهایی و پایدار شماره ۴ این مرورگر باشد.
بنابر گزارش شبکه ایران کاربرانی که نسخه قبلی این مرورگر را بر روی رایانه های خود (سیستم عامل ویندوز و مکینتاش) به صورت نصب شده دارند به صورت اتوماتیک به‌روز رسانی می‌شوند و سایر کاربران هم می‌توانند به صورت مستقیم از لینک‌های زیر این مرورگر را دریافت دارند و یا منتظر نسخه نهایی فایرفاکس ۴ بمانند.

از ابتدای عرضه شماره آزمایشی اول فایرفاکس ۴ تاکنون در حدود ۷ هزار باگ در این مرورگر برطرف شده و نسخه کاندیدای انتشار RC  نسخه بعدی خواهد بود و البته تاریخ عرضه نسخه نهایی نیز هنوز مشخص نشده است.
گفتنی است با عرضه مرورگر فایرفاکس بود که بازار مرورگرهای اینترنتی دیگر از دستان مایکروسافت و اینترنت اکسپلورر خارج شد.
ارسال کننده : غزاله پویان
 
 


دیدار پدر و دختر پس از 11 سال، به لطف شبکه اجتماعی توییتر

اخبار اختصاصی سریر سرویس - در حالی‌که این ‌روزها در گوشه و کنار جهان اخبار فراوانی مبنی بر اشکالات و معایب شبکه‌های اجتماعی به‌چشم می‌خورد، اما بیشتر به‌نظر می‌آید که مانند همیشه، این کاربران هستند که منفعت و زیان قابل تحصیل از یک فناوری را مشخص کرده و با چگونگی استفاده از آن، سود عاید خود کرده و یا متضرر می‌شوند.

دنیل مورالس، مردی 58 ساله است که یازده سال پیش و در پی مهاجرت همسر و دخترش به شهر نیویورک ایالات متحده، ارتباط خود را با ایشان از دست داده و شاید کمترین امیدی برای یافتن مجدد خانواده خود نداشت. این وضعیت تا زمانی ادامه یافت که مورالس به‌عنوان یکی از چهار شهروند منتخب برای برنامه آزادی بیان افراد بی‌خانمان، یک تلفن همراه با حساب کاربری توییتر دریافت کرد. در روز 23 فوریه، مورالس با بروزرسانی صفحه کاربری توییتر و درخواست کمک برای یافتن دخترش و همچنین بارگذاری عکس 16 سالگی وی، تلاش برای یافتن خانواده‌اش را از سر گرفت. تلاشی که پس از گذشت تنها 2 روز به ثمر نشسته و مورالس موفق شد تا با دخترش به‌صورت تلفنی به مکالمه بپردازد.

 

نکته جالب این واقعه آن است که خانمی که هرگز با هیچ یکی از این دو (مورالس و دخترش) در ارتباط نبوده، با دیدن عکس، به جستجو در فیس‌بوک پرداخته و پس از یافتن وی، مقدمات دیدار این دو را فراهم آورده است. این حادثه خوشایند که موارد مشابه آن پیش‌تر نیز به‌وقوع پیوسته‌اند، همگی موید این مطلب هستند که چنانچه کاربران درک درستی از ابزار و فناوری‌های موجود در فضای وب و کارکرد هر یک داشته باشند، قادر خواهند بود ضمن استفاده موثر از آن، تاثیری به مراتب بیشتر در زندگی خود و دیگر مردم کره زمین داشته باشند. نظر شما چیست؟

ویدیوی مکالمه مورالس و دخترش

 

سبحان عطار


رسول رستاخير

اي ابر مرد مشرقي اي خوب

اي نگهبان قدسي خورشيد

روشنايي آتش زرتشت

يادگار صداقت جمشيد

 

ناجي سربلندي انسان

اي تو پيغمبر، اي اهورايي

اي براي تو اين هيولاها

همه كوكي همه مقوايي

 

با كتاب ترانه‌هاي من

نه قصيده، غزل لباس توست

مرد اسطوره‌اي شعر من

مخمل قلب من لباس توست

 

با كتاب پدر بزرگ من

قصه‌ي رويش تباهي‌هاست

قصه‌ي ممتد سياهي‌هاست

 

دفتر كهنه‌ي پدر اما

پر سوال و گلايه و ترديد

حرف اگر هست، حرف تنهايي

حرف آيا و وحشت و ترديد

 

با پدر، آرزوي باغي بود

روي خاكي كه شكل مردن داشت

بس كه تن تشنه بود خاك من

پدرم شوق جان سپردن داشت

 

با من اما سبد سبد ميوه

از درخت غرور باغستان

كوزه كوزه زلال نور و عشق

براي قلب تشنه‌ي انسان

 

مشرقي مرد پاسدار شرق

معني جاودانه‌ي اعجاز

خاك اگر خنده كرد و گندم داد

از تو بود اي بزرگ باران ساز

 

اي رسول بزرگ رستاخير

دست حق بهترين سلاح توست

فاتح پاك در زمان جاري

رخش تارخ ذوالجناح توست

 

 

ايرج جنتي عطايي

زمزمه‌هاي يك شب سي ساله


قوزك پا

 

ديـگــه ايـن قــوزك پـا يـاري رفـتـن نـــداره

لبـاي خشكيدم حرفـي واسه گفتن نـداره

چشاي هميشه گريون آخه شستن نداره

تـن سـردم ديـگه جايي واسه خفتن نداره

 

ديـگــه ايـن قــوزك پـا يـاري رفـتـن نـــداره

لبـاي خشكيدم حرفـي واسه گفتن نـداره

 

مي‌خوام از دست تو از حنجره فرياد بكشم

طـعم بـي‌تـو بـودنـو از لـب سـردت بـچشـم

نـطـفـه بازديـدنـت رو تــوي سـينه‌ام بكشم

مثل سايه پا به پام من تو رو همرام نكشم

 

ديـگــه ايـن قــوزك پـا يـاري رفـتـن نـــداره

لبـاي خشكيدم حرفـي واسه گفتن نـداره

 

بـذا مـن تنهـا بـاشـم مـي‌خـوام كـه تنهـا بـمـيـرم

بـــرم و گــوشــه‌ي تـنـهـايـي و غـــربت بــگــيــرم

مـن يـه عـمري‌ست كه اسـيرم زيـر زنـجير غـمـت

دست و پام غرقه به خون شد ديگه بسه موندنت

 

ديـگــه ايـن قــوزك پـا يـاري رفـتـن نـــداره

لبـاي خشكيدم حرفـي واسه گفتن نـداره

 

 

 

شاعر: مسعود اميني

آهنگساز و خواننده: فريدون فروغي


تمرين‌هايي براي درك سيستم عامل

 


 

در اين پست تمرين‌هايي براي درك نحوه عملكرد سيستم به زبان #C وجود دارد.


 


ندامت عاشق

 



دل زود باورم را به كرشمه‌اي ربودي
چو نياز ما فزون شد تو نياز خود فزودي

بهم الفتي گرفتيم ولي رميدي از ما
من و دل همان كه بوديم و تو آن نه‌اي كه بودي

من از آن كشم ندامت كه تو را نيازمودم
تو چرا ز من گريزي كه وفايم آزمودي

ز درون بود خروشم ولي از لب خموشم
نه حكايتي شنيدي نه شكايتي شنودي

چمن از تو خرّم‌اي اشك روان كه جويباري
حجل از تو چشمه، اي چشم رهي
چشم رهي كه زنده رودي


رهي معيري
ديوان اشعار



بدون شرح


داغ تنهايي

آنقدر با آتش دل، ساختم تا سوختم

بي‌تو اي آرام جان، يا ساختم يا سوختم

 

سردمهري بين، كه كس بر آتشم آبي نزد

گر چه هم چون برق از گرمي سرا پا سوختم

 

سوختم اما نه چون شمع طرب در بين جمع

لاله‌ام، كز داغ تنهايي به صحرا سوختم

 

همچو آن شمعي كه افروزند پيش آفتاب

سوختم در پيش مه‌رويان و بيجا سوختم

 

سوختم از آتش دل، در ميان موج اشك

شوربختي بين، كه در آغوش دريا سوختم

 

شمع و مل هم هر كدام از شعله‌اي در آتشند

در ميان پاكبازان، من نه تنها سوختم

 

جان پاك من «رهي» خورشيد عالمتاب بود

رفتم و از ماتم خود، عالمي را سوختم

 

 

رهي معيري

ديوان اشعار


ساخت تصاوير جالب

در اين پست براي شما بازديدكنندگان عزيز، مي توانيد تصاويري را از وسايل دور ريختني ساخته اند را ببنيد.



تبليغات باكلاس

کارت پخش کن با کلاس 

 
یک روز توی پیاده رو به طرف میدان تجریش می رفتم... 
از دور دیدم یك كارت پخش كن خیلی با كلاس، كاغذهای رنگی قشنگی دستشه ولی به هر كسی نمیده! 
خانم ها رو که کلا تحویل نمی گرفت و در مورد آقایون هم خیلی گزینشی رفتار می كرد و معلوم بود فقط به كسانی كاغذ رو می داد كه مشخصات خاصی از نظر خودش داشته باشند، اهل حروم كردن تبلیغات نبود .... 
احساس كردم فكر می كنه هر كسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام رنگی گرون قیمت رو نداره ،لابد فقط به آدمهای باكلاس و شیك پوش و با شخصیت میده! از كنجكاوی قلبم داشت می اومد توی دهنم...!!! 
خدایا، نظر این تبلیغاتچی خوش تیپ و با كلاس راجع به من چی خواهد بود؟! آیا منو تائید می كنه؟!! 

كفشهامو با پشت شلوارم پاك كردم تا مختصر گرد و خاكی كه روش نشسته بود پاك بشه و كفشم برق بزنه! 
شكم مبارك رو دادم تو و در عین حال سعی كردم خودم رو كاملا بی تفاوت نشون بدم! 
دل تو دلم نبود. یعنی منو می پسنده؟ یعنی به من هم از این كاغذهای خوشگل میده...؟! 
همین طور كه سعی می كردم با بی تفاوتی از كنارش رد بشم با لبخند نگاهی بهم كرد و یک كاغذ رنگی به طرفم گرفت و گفت: "آقای محترم! بفرمایید!" 
قند تو دلم آب شد! 
با لبخندی ظاهری و با حالتی که نشون بدم اصلا برام مهم نیست بهش گفتم : می گیرمش ولی الان وقت خوندنش رو ندارم! كاغذ رو گرفتم ... 
چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اونقدر هول بودم كه داشتم با سر می رفتم توی كیك . وایسادم و با ولع تمام به كاغذ نگاه كردم، 
نوشته بود: 

. 

. 

. 

. 

. 

. 

. 

. 

. 
دیگر نگران طاسی سر خود نباشید، پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریكا
 
 


نقاشی با قلمو بر روی صفحه نمایش لمسی

 

یک هنرمند معمار قلمی برای صفحه نمایش های لمسی طراحی کرده که امکان استفاده از آن را همانند قلموی نقاشی برای کاربران فراهم می کند. 

این قلموی نقاشی Nomad نام دارد و هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.
این قلمو با دستگاه آیپد اپل و دستگاه های مشابهی که دارای صفحه نمایش لمسی هستند سازگار بوده و برای نقاشی نیازی به فشار بر روی صفحه نیست.
قلموی Nomad توسط "دان لی" طراحی شده و با قیمت 24 دلار عرضه شده است.
این قلمو با همه صفحه نمایش های لمسی خازنی همچون آی‌فون، آیپاد تاچ و آیپد و دستگاه های سری Galaxy 
سامسونگ سازگار است.

ارسال کننده : غزاله پویان
 
 
 


The surprising Mr. Fulton

In 1801 thousands of people stood on the banks of a river in France. They ware watching an odd-looking boat. It had no sails. It had no cabins. It was just a bare shell of a boat. Inside ware two men, Robert Fulton and his helper. Before the eyes of everyone, the boat went under water.


Would the boat come up again? The people waited five minutes-ten minutes-fifteen minutes. But the boat was still out of sight. No men could stay under water for so long and live.


Five more minutes passed. Then many feet from where the boat had gone down something was coming up! It was the odd-looking boat. The top of the boat opened up and two men looked out. Robert Fulton had shown everyone that a boat could stay under water for a long time. He also proved that it could move under water.


What made the boat go under water and come up again? Robert Fulton had opened a small door. The water came in fast and filled a large tank inside the boat. This made the boat heavy enough to go under. When Fulton was ready to come up again, he pumped the water out of the tank. Now the tank had only air in it and the boat was light enough to rise. The submarines of today go down and come up in the same way.


Fulton made his boat move under water by pushing a rod back and forth. Today, of course, motors and unclear power make submarines move.


Just six years later, in 1807 many people were watching another strange boat. This time it was on the Hudson River in New York. This boat had a long pipe sticking up in the air. From the pipe came heavy black smock. On each side of the boat was a large wheel. On each wheel were paddles. Stream would make the wheels turns and make the boat move.


Hardly anyone believed that the boat would work. They made fun of Fulton and his boat. On board were many fine people. Most of them were afraid and wished they had not come.

 

Soon the wheels began to turn. Quietly and smoothly the boat started up the river against the water and wind. The people cheered Fulton had done it again!


من اين همه نيستممن اين همه نيستم




 

 

اندر حكايت يافتم كه شيخ ابوطاهر حرمي- رضي الله عنه- روزي بر خري نشسته بود و مريدي از آن وي، عنان خر وي گرفته بود، اندر بازار همي رفت؛ يكي آواز داد كه «اين پير زنديق آمد». آن مريد چون آن سخن بشنيد، از غيرت ارادات خود، قصد رجم آن مرد كرد و اهل بازار نيز جمله بشوريدند. شيخ گفت مر مريد را: اگر خاموش باشي من تو را چيزي آموزم كه از اين محن باز رهي. مريد خاموش بود. چون به خانقاه خود باز رفتند، اين مريد را گفت: آن صندوق بيار. چون بياورد، درزه‌هايي بيرون گرفت و پيش وي افكند. گفت: نگاه كن از همه كس به من نامه است كه فرستاده‌اند؛ يكي مخاطبه‌ي «شيخ امام» كرده است و يكي «شيخ زكّي» و يكي «شيخ زاهد» و يكي «شيخ الحرمين» و مانند اين و اين همه، القاب است و نه اسم و من اين همه نيستم؛ هر كس بر حسب اعتقاد خود سخن گفته‌اند و مرا لقبي نهاده‌اند. اگر آن بيچاره نيز بر حسب عقيدت خود سخني گفت و مرا لقبي نهاد، اين همه خصومت چرا انگيختي؟



كشف المحجوب- ابوالحسن علي بن عثمان جلّابي هجويري غزنوي






آخرین مطالب ...
» ویدیو آموزشی نرم افزار Rapid Miner
» دانلود نرم افزار داده کاوی Rapid Miner
» کتاب آموزشی نرم افزار Rapid Miner
» 10 Uses Of The Find Command In Linux
» نرم افزار امنیتی McAfee VirusScan Enterprise 8.7
» نرم افزار HDDLife (تخمین عمر باقی مانده هارد دیسک)
» نرم افزار امنیتی ESET Smart Security Business Edition v4.2.76.0
» خلاصه ای از بانک های اطلاعاتی
» برنامه SQL Server Express Edition 2005
» نمونه سوال امتحانی درس آزمایشگاه معماری کامپیوتر
» آزمایشگاه سیستم عامل- دستورات خط فرمان
» آزمایشگاه معماری- RAM 6116
» نرم افزار Code Vision
» نرم افزار Virtual Box
» DBeaver
» Phase 10
» MARIO REMIX
» TVTrigger
» WordInn Dictionary 2010
» 3D Rally Racing
» Mega Bomberman
» Endless War 3
» Death Worm
» Super Mario 3: Mario Forever
» DVD Slim Free

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com