كامپيوتر، رويايي دوست داشتني من
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

با سلام. اميدوارم از بازديد وبلاگ لذت ببريد. لطفا با بيان نظرات ارزشمند خود ما را در بالا بردن كيفيت وبلاگ ياري فرماييد. من تنها یک چیز می‌دانم و آن اینکه هیچ نمی‌دانم. (سقراط)
موضاعات
Open Source Linux Google AMD Reading بارسلونا Poem بدون شرح Software News آزمایشگاه معماری آزمایشگاه پایگاه داده ها
پیوند وبلاگ
☺☻☹بی حجاب ترین تصاویر ورزش بانوان ایران☺☻☹
ســـوکـــت رایـــانـــه
مشاوره و فروش جزوات پارسه
نت های ایرانی
Computer & Linux & My Dear
فروشگاه اینترنتی بستان
دامنه رایگان
از همه جا
NIMBUZZ & KINGBUZZ
وبلاگي ديگر از مهندس يادگاري
وبلاگ مهندس يادگاري عزيز
زمزمه‌هايي براي دلتنگي (سعيد)
My Dear
كانون رباتيك جوان ايروني
سايت تك ترانه
سايت 98Music
آموزش آهنگسازي
داريوش اقبال
وبلاگ دكتر رحيمي استاد دانشگاه
وبلاگي از مهندس ميرعدلي
گل آقا (ياسين)
اخبار روز
مقالات آموزشي و دانلود نرم افزار هاي کمياب
جديد ترين فيلم‌ها
مرجع اخبار و عكس
بهترين سايت دانلود جهان
لذت خريد اينترنتي
تالار گفتمان Linux كاران اصفهان
وبلاگ توپ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كامپيوتر رويايي دوست داشتني من و آدرس rbm-computer.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
آذر 1392
ارديبهشت 1392
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
سايت فيلم و نرم‌افزار (حميد علي‌پور)
سايت مسعود ابراهيمي (خودم)
وبلاگ دوست داشتني‌ها
وبلاگي ديگر از مهندس يادگاري
وبلاگ مهندس يادگاري عزيز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1285
بازدید کل : 174339
تعداد مطالب : 270
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2

Alternative content



دانلود نرم افزار Click&Clean for Chrome

دانلود نرم افزار Click&Clean for Chrome

 

 

براي دريافت نرم افزار بر روي ادامه مطلب كليك كنيد...


یک ارسال بدون مزاحمت از جی‌میل!

Gmail

اخبار اختصاصی سریر سرویس - اگر از کاربران حرفه‌ای اینترنت و سرویس پست الکترونیک جی‌میل باشید، بدون شک متوجه این موضوع شده‌اید که در طول ارسال هر ایمیل، از لحظه فشردن دکمه ارسال (send) تا زمان ارسال موفق ایمیل، تنها باید منتظر مانده و شاهد این فرایند باشید. حال اگر بخواهید در روز چند ده پست الکترنیکی ارسال کرده و برای هر کدام چند ثانیه منتظر بمانید، در پایان ماه یا سال زمان قابل توجهی را از دست داده‌اید. موضوعی که با سرویس جدید جی-میل می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد.

 

براي ادامه اخبار بر روي ادامه مطلب كليك كنيد ...


بارگذاری برنامه‌های آندرویید، بدون نیاز به داشتن تلفن یا تبلت

اخبار اختصاصی سریر سرویس - یکی از مشکلات کاربران با فروشگاه برنامه‌های کاربردی آندرویید آن است که تا زمانی که از طریق تلفن همراه و یا تبلت مجهز به سیستم عامل آندرویید، وارد این فروشگاه نشوید، قادر به بارگذاری برنامه‌های کاربردی مورد نظر خود نبوده و در نتیجه امکان ذخیره نرم‌افزارهای آندروییدی روی کامپیوتر شخصی و نصب آن‌ها - به‌شکل آفلاین - روی دستگاه وجود نخواهد داشت. معضلی که به‌لطف فروشگاه آندروییدی شرکت آمازون در آینده‌ای نه‌چندان دور برطرف خواهد شد.

فروشگاه آندرویید شرکت آمازون این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند حتی پیش از خرید گجت آندروییدی، برنامه‌های مختلف این سیستم عامل را مرورو کرده و نسبت به خرید، بارگذاری و سپس نصب آفلاین نرم‌افزارها روی تلفن همراه و یا تبلت خود اقدام کنند. فروشگاه آندرویید شرکت آمازون این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند حتی پیش از خرید گجت آندروییدی، برنامه‌های مختلف این سیستم عامل را مرور کرده و نسبت به خرید، بارگذاری و سپس نصب آفلاین نرم‌افزارها روی تلفن همراه و یا تبلت خود اقدام کنند.

اگرچه شرکت آمازون تاریخ دقیق راه‌اندازی فروشگاه خود را اعلام نکرده است، اما بدون تردید همین یک قابلیت، سود سرشاری را نصیب شرکت خواهد کرد. چرا که بسیاری از کاربرانی که دسترسی به اینترنت روی تلفن همراه و یا تبلت برای ایشان دشوار بوده و یا به‌کلی امکان ناپذیر است، به‌سرعت جذب این فضا شده و برنامه‌های کاربردی مورد نظر خود را از فروشگاه آمازون بارگذاری خواهند کرد.

سبحان عطار


رشد گوگل کروم و افت اینترنت اکسپلورر در بازار مرورگرها

نتایج تازه ترین ارزیابیها نشان می دهد که در ماه می گوگل کروم توانست در بازار مرورگرها رشد 0.3 درصدی داشته باشد و به همین میزان از محبوبیت اینترنت اکسپلورر کم شود.

موسسه StatCounter با تحقیق در بازار مرورگرها در آمریکا و اروپا نشان داد که گوگل کروم از 7.02 ماه آوریل در ماه می 7.06 درصد از بازار جهانی مرورگرها را در اختیار داشته است.
این در حالی است که اینترنت اکسپلورر مایکروسافت که در پایان ماه آوریل 60 درصد از بازار را در اختیار داشت با از دست داد 0.3 درصد به 59.7 درصد از بازار رسید.
در این میان، اینترنت اکسپلورر 8 بیش از 25 درصد، نسخه 7 این مرورگر 12 درصد و نسخه 6 آن 17 درصد از این بازار را در دست دارند.
در شرایطی که اینترنت اکسپلورر 6 به دفعات متهم به نفوذ پذیری نسبت به حملات انفورماتیکی شده است با وجود این به نظر می رسد که در بازار نسبت به نسخه 7 از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
همچنین در تحقیقات مشابهی که موسسه NetApplications انجام داده است رتبه دوم بازار مرورگرها در اختیار فایرفاکس محصول موزیلا است که با از دست دادن 0.2 درصد از محبوبیت خود توانسته است به 24.4 درصد از بازار دست یابد.
این در حالی است که مرورگر سافاری محصول اپل با کسب 0.1 رشد به 4.8 درصد از این بازار رسیده است و مرورگر اپرا توانسته است 2.4 درصد را به دست آورد.
براساس گزارش macitynet، همچنین در بخش بازار سیستم عاملها و ورود به اینترنت از طریق تلفنهای همراه، سیستم عامل "آی- فن" در مدت یک ماه از 30.8 درصد به 32.8 درصد رسیده است. سیستم عامل آندروئید گوگل نیز از 5.3 درصد به 6.2 درصد رسیده است.
سکوی "جاوا می" با در اختیار داشتن 40 درصد از این بازار همچنان در راس کاربردی ترین سیستم عاملهای موبایل است.
در رتبه دوم، سیستم عامل سیمبیان نوکیا با در اختیار داشتن 14 درصد از بازار سیستم عاملهای موبایل رتبه دوم را کسب کرده است.
سیستم عامل بلک بری با 3.6 درصد در رتبه پنجم و ویندوز موبایل با 3 درصد در رتبه ششم جای گرفته اند.


ارسال کننده : غزاله پویان

 


نسخه پایدار مرورگر گوگل کروم 5 منتشر شد

 

طبق مطلب نوشته شده در وبلاگ گوگل، جدیدترین نسخه از سریعترین مرورگر جهان یعنی “کروم” منتشر شده است.
این نسخه پایدار نیز که با هدف ارتقاء سرعت آماده شده است با برخوداری از موتور جاوا اسکرایپت V8 نسبت به نسخه قبلی از ۳۰درصد تا ۳۵درصد افزایش سرعت پیدا کرده است.
بدین ترتیب کروم 5 نسبت به اولین باری که گوگل خود را وارد دنیای بدون رحم مرورگرها کرد تا ۳۰۵درصد سریعتر شده است.
گوگل برای آنکه بتواند مراحل آزمایشی را به طور کامل پشت سر بگذارد نسخه هایی نیز برای پلتفرم های
لینوکس و Mac تهیه کرده بود.
گوگل کروم 5 در بخش های متعددی بروز رسانی و ارتقاء یافته است. هرچند که انتظار می رفت در این نسخه جدید بصورت پیش فرض پشتیبانی از فرمت
فلش اضافه شود اما گوگل قول داده است بلافاصله بعد از آنکه ادوبی نسخه جدید فلش 10.1 را منتشر نماید آنرا به مرورگر کروم اضافه می نماید. بدین ترتیب با اضافه شدن فلش به صورت پیش فرض در گوگل کروم، نصب فلش توسط کاربران بر روی مرورگرها به آینده خواهد پیوست.
اما مهمترین تغییرات صورت گرفته در گوگل کروم 5 عبارتند از:
طراحی مجدد صفحه بوکمارک ها
استفاده از API جغرافیایی سنجی
کش برنامه ها (App Cache)
سوکت وب (Web sockets)
جابجایی فایل ها به صورت drag-and-drop

اگر بر روی ویندوز،
لینوکس
و یا Mac خود از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنید به زودی بروز رسانی خودکار برای شما فعال می شود. مانند همیشه، با ورود به قسمت Tools و انتخاب About Google Chrome می توانید هم اکنون مرورگر خود را به نسخه جدید ارتقاء دهید.


ارسال کننده : غزاله پویان

 
 
 


 



بنگاه شادمانی گوگل، آماده پذیرایی از جشن‌ها و عروسی‌های شما!

 

اخبار اختصاصی سریر سرویس - روز جشن ازدواج، بی‌شک یکی از مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی هر انسانی است که باید به بهترین نحو و با کمترین اشکال انجام پذیرد. لباس بی‌نقص، کیک سه طبقه با شکلات فراوان!، ماشین و گل، تنها بخشی از چند صد کاری است که باید به بهترین شکل برنامه‌ریزی و انجام شود تا شادترین روز زندگیتان شکل گیرد.

شرکت گوگل نیز که گویی، فکر کردن برای انسان‌های دنیا، مشکلاتشان و تلاش برای حل آن، به بخشی از فعالیت‌های روزمره‌اش بدل شده است، با ایجاد قالب‌های (Templates) مختص ازدواج در سرویس‌های مختلف خود از جمله سایت (Sites)، مستندات (Docs) و Picnik و بسیاری سرویس‌های دیگر  از یک سو و راه‌اندازی بخش google.com/wedding برای آموزش چگونگی استفاده از آن‌ها از سوی دیگر، سعی دارد تا با ساده‌سازی فرایندهای لازم، تنها زحمت چشیدن کیک را برای شما باقی بگذارد.

اما از آن‌جایی که گوگل بیشتر یک شرکت فعال در حوزه فناوری است تا بنگاه‌های شادمانی و تالارهای پذیرایی! سعی کرده است تا با استفاده از تجربیات و خلاقیت خانم میشل راگو، متخصص در برگزاری جشن‌های عروسی، سرویس خود را تا حد ممکن برای کاربران قابل استفاده کرده و ایشان را در برگزاری مراسم ازدواج یاری کند. همچنین در قسمت‌های مختلف سایت، نکات و ایده‌هایی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم از سوی خانم راگو عنوان شده است که در نوع خود جالب توجه است.

فارغ از آن‌که تا چه میزان از این سرویس  استقبال خواهد شد، موضوعی که باید بدان توجه داشت، استفاده زیرکانه گوگل، از رخدادها، مناسبات و رفتارهای اجتماعی بسیار معمول در سر تا سر دنیا برای افزایش تعداد کاربران و در نتیجه افزایش درآمد است. موضوعی که شاید در میان شرکت‌های فناوری اطلاعات در کشور ما توجه چندانی به آن نمی‌شود.

 

سبحان عطار


رونمایی از تلفن همراه اندرویدی با دو صفحه نمایش همزمان!

به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت اسپرینت (Sprint) با همراهی شرکت ژاپنی کیوسرا که بیشتر آن را در ایران با دستگاه های کپی می‌شناسند، یک تلفن همراه اندرویدی تولید کرده‌اند.

این تلفن همراه که دارای ۲ صفحه نمایش است و قابلیت استفاده از نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی ۴G را نیز دارا می‌باشد، روز دوشنبه در نیویورک رونمایی شد، قرار است تحت قرار داد ۲ ساله اسپرینت که خود یک اپراتور مخابراتی است  با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار عرضه شود.

این تلفن همراه که با نام Echo معرفی شده است دارای دو صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است که محور میانی این تلفن همراه به صورت لولایی است و کاربران می‌توانند به ضرورت از یک یا هر دو صفحه برای وب‌گردی یا تماشای فیلم به صورت همزمان استفاده کنند.
فارد ادیب سخنگوی شرکت اسپرینت در این مورد گفت:”تخمین زده شده است که در حدود ۷۰ درصد از خریداران این گجت افرادی هستند که تمایل به استفاده از دو صفحه نمایش برای تماشای همزمان فیلم و سایر سرگرمی‌ها دارند و در ضمن نمی‌خواهند یک گجت ۷ اینچی را با خود حمل کنند”.
البته مسئله عمر باطری این محصول ذهن خریداران احتمالی را به خود مشغول نگه داشته است که اعلام شد که این گجت دارای یک باطری یدکی به ارزش ۵۰ دلار است که می تواند در مواقع ضروری به کمک کاربر بیاید.


ویدیوی خبر
گالری تصاویر

ارسال کننده : غزاله پویان

 

 

 

 

 


گوگل دوچرخه سوار!

اخبار اختصاصی سریر سرویس - شرکت گوگل که این روزها با نوآوری های هر روزه خود به بخشی ثابت از زندگی همه کسانی بدل شده است که به نوعی با اینترنت در ارتباطند در آخرین اقدام خود مسیرهای دوچرخه سواری را به سرویس نقشه ی خود اضافه کرد تا به نوعی به تعداد کاربران خود بیش از پیش بیافزاید.

 

این سرویس در قالب 3 بخش جاده های اختصاصی(trails)، خطوط اختصاصی در جاده ها (lanes) و خطوط قابل دوچرخه سواری، برای 150 شهر از ایالت های متحده آمریکا و به طول هزاران مایل در سایت

http://maps.google.com/biking ارائه شده است. به گفته کارشناسان شرکت گوگل، با افزایش روزافزون تعداد کسانی که از دوچرخه برای سفرهای درون شهری خود استفاده می کنند، عرضه چنین سرویسی می تواند کمک فراوانی به ایشان در یافتن مسیرهای بهینه کند که با وجود 150,000 عضو رسمی کمیته دوچرخه سواری ایالات متحده آمریکا،  تفکری منطقی بنظر می آید.

نکته دیگر در این سرویس جداسازی انواع مسیرهای دوچرخه سواری با رنگ های مختلف است. به گونه ای که جاده های اختصاصی دوچرخه سواری با رنگ سبز تیره، خطوط مختص دوچرخه سواری در خیابان ها و جاده ها با رنگ سبز روشن و مسیرهای غیر رسمی با نقطه چین مشخص شده است که کار استفاده کنندگان را تا حد زیادی آسان می کند.

 

ترجمه: سبحان عطار

 


قابل توجه همه‌ي هموطنان و هم ميهنان




وطنم وطنم وطنم . . .


قابل توجه همه‌ي هموطنان و هم ميهنان و همه‌ي اشخاصي كه دوست دار ايران هستند!

دوباره اعراب در پي پافشاري خود براي تغيير نام خليج هميشه فارس به خليج عربي (دو ريال بدن آش به همين خيال باشن) باعث جو سازي شده، براي برطرف كردن اين جو به لينك زير مراجعه نماييد!


http://www.persianorarabiangulf.com/index.php





مدير عامل جديد YouTube .....

 

 


 

 

 

یک جوان ایرانی – آمریکایی به نام سالار کمانگر، مدیریت سایت بسیار موفق یوتیوب را عهده‌دار شده است

 

چاد هرلی (Chad Hurley) مدیر و یکی از بنیانگذاران سایت مشهور یوتیوب از سمت خود کناره گیری کرده است و جای خود را به یک جوان ایرانی – آمریکایی به نام سالار کمانگر داده است.
به گزارش ایتنا به نقل از مشورت، کمانگر مدیر عامل جدید یوتیوب یکی از قدیمی‌ترین کارمندان گوگل و در واقع نهمین کارمند این شرکت به‌شمار می‌رود.
این مدیر 33 ساله که پیش‌تر معاون بخش برنامه‌های تحت وب گوگل نظیر جیمیل، اورکات، تقویم گوگل، بلاگر، پیکاسا و... بوده است، در سخنانی نسبت به سودآوری سرشار یوتیوب در آینده بسیار ابراز خوشبینی کرد.
گفته می‌شود سالار کمانگر در حال حاضر جوان‌ترین مدیر گوگل محسوب می‌شود.
گفتنی است چاد هرلی به همراه سه تن دیگر از کارمندان شرکت Pay Pal، در سال 2005 سایت یوتیوب را بنیان گذاشتند.
آنها در یک مهمانی شام پس از موفقیت سایت فلیکر که برای اشتراک‌گذاری تصاویر بود، به فکر افتادند تا سایتی هم برای اشتراک‌گذاری فیلم بسازند.
چندی بعد به دنبال موفقیت خیره‌کننده یوتیوب، گوگل آن را به مبلغ ۱۶۵۰ میلیون دلار خرید.
آقای کمانگر در سال 1999 در رشته بیولوژی از دانشگاه استانفورد فارغ التحصیل شد و پس از آن به گوگل پیوست.




 

 


نرم افزار جديد گوگل قيمت كالاها را به شما نشان مي‌دهد


گوگل به منظور تسهيل خريد انواع كالا با طراحي يك نرم افزار قابليتي تازه را به سيستم عامل آندرويد خود اضافه كرده است.

اين سيستم عامل از اين پس مي‌تواند باركد درج شده بر روي كالاهاي مختلف را از طريق سيستم عامل آندرويد اسكن كند. سرويس ياد شده موسوم به جستجوي محصول گوگل، قابليتي است كه به كاربران آندرويد امكان مي‌دهد تا اطلاعات دقيقي در مورد قيمت، درجه‌بندي و ويژگي‌هاي جزيي يك كالا دريافت كرده و حتي از نقدهاي كاربران اينترنت در مورد كيفيت يك كالا مطلع شوند.

با توجه به این كه سيستم عامل آندرويد گوگل براي كاربران وسايل الكترونيك سيار اعم از PDAها و تلفن‌هاي همراه طراحي شده، افزوده شدن اين قابليت تحول اساسي در نحوه كاربرد سيستم عامل مذكور به وجود خواهد آورد.

علاقمندان براي استفاده از اين سرويس بايد نرم افزار ويژه اسكن كننده باركد را از يك سايت وابسته به گوگل بارگذاري كنند.


ديدن ستاره‌ها با گوگل

شركت گوگل در نظر دارد گوشي موبايلي به نام Star Droid را به بازار عرضه كند. اين گوشي به كاربران امكان مي‌دهد به ديدن و مطالعه ستاره‌ها و سياره‌ها بپردازند. موتور جست و جوگر اين گوشي با استفاده از تكنولوژي GPS، موقعيت جغرافيايي كاربر را با نقشه‌هاي فضايي موجود در گوشي مقايسه مي‌كند و بر اساس ميزان ديدن مكان‌ياب دوربين گوشي، ستاره يا سياره مورد نظر را بر نمايش مي‌دهد. Google Sky مانند ساير تسهيلات گوگل – Google Earth و Google Street – امكان جست و جوي آنلاين را براي ديدن نقشه فضايي و مطالعه ستاره‌ها و سياره‌ها فراهم آورده است.



سرويس گوگل ريدر به روز شد

 



گوگل سرويس فيدخوان خود موسوم به گوگل ريدر را به روز كرده و تحولي اساسي در رابط كاربري آن به وجود آورده است.

 

به نقل از پي سي پرو، رابط كاربري جديد گوگل ريدر از نظر رنگ بندي و طراحي در سطح بالاتري است و كاربران مي‌توانند به دلخواه خود تغييرات بيشتري را در آن به وجود آورند.

 

برخي كارشناسان با مشاهده تغييرات اعمال شده در گوگل ريدر معتقدند احتمال مي‌رود در آينده امكان افزودن برنامه‌هاي كاربردي كوچك به آن توسط ديگر برنامه‌نويسان ايجاد شود. بهبود كيفيت گروه‌بندي فيدها و استفاده از يك الگوريتم جديد براي اين كار يكي ديگر از تغييرات مهم گوگل ريدر است.

 

گوگل اعلام كرده كه اعمال اين تغييرات براي همه كاربران يك تا دو روز ديگر به طول مي‌انجامد و ممكن است در حال حاضر همه كاربران قادر به مشاهده تغييرات ايجاد شده نباشند.

 




جستوجوي Google شخصي شد

شركت Google ابزار جديدي را به سرويس جست و جوي خود اضاف كرده است كه به كاربران امكان مي‌دهد جست و جوهاي خود را شفارسي كنند. سرويس جديد SearchWiki نام دارد نتايج جست و جوي مرتب و يا حذف مي‌كند همچنين امكان افزودن نتايج جست و جوي مجدد، نسخه شخصي شده به نمايش درخواهد آمد و علاوه بر سفارشي كردن نتايج، كاربراني كه وارد اكانت Google خود شده‌اند مي‌توانند كامنت‌هايي بنويسند كه به هنگام بازگشت آنها، براي جست و جوهاي بيشتر، به صورت ديالوگ‌اي بالوني شكل در كنار نتايج خواهد بود.



آخرین مطالب ...
» ویدیو آموزشی نرم افزار Rapid Miner
» دانلود نرم افزار داده کاوی Rapid Miner
» کتاب آموزشی نرم افزار Rapid Miner
» 10 Uses Of The Find Command In Linux
» نرم افزار امنیتی McAfee VirusScan Enterprise 8.7
» نرم افزار HDDLife (تخمین عمر باقی مانده هارد دیسک)
» نرم افزار امنیتی ESET Smart Security Business Edition v4.2.76.0
» خلاصه ای از بانک های اطلاعاتی
» برنامه SQL Server Express Edition 2005
» نمونه سوال امتحانی درس آزمایشگاه معماری کامپیوتر
» آزمایشگاه سیستم عامل- دستورات خط فرمان
» آزمایشگاه معماری- RAM 6116
» نرم افزار Code Vision
» نرم افزار Virtual Box
» DBeaver
» Phase 10
» MARIO REMIX
» TVTrigger
» WordInn Dictionary 2010
» 3D Rally Racing
» Mega Bomberman
» Endless War 3
» Death Worm
» Super Mario 3: Mario Forever
» DVD Slim Free

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com